Gutvik Ukentlig x Blow Out! - Taxt/ Moberg/ Gutvik + Ullén/ Bergman/ Lund

Martin Taxt / Kalle Moberg / Ketil Gutvik
/ tuba / trekkspill / gitar /

Kruttet ble funnet opp for lenge siden, men ganske ofte kommer Gutvik Ukentlig på å koble folk som ikke har vært koblet før. Kalle Moberg og Ketil Gutvik har riktig nok spilt sammen før, både i stort og smått, men aldri med Martin. Litt rart egentlig, siden alle tre har vært sentrale skikkelser på den norske improvscenen i mer eller mindre en årrekke. Det spås stille og travelt på samme tid, men bare grisen vet hvor haren hopper.

Sesongåpning Blow Out konsertserie:
Lisa Ullén / Elsa Bergman / Anna Lund
/ piano / kontrabass / trommer /

Blow Out byr på svensk pianotrio av internasjonalt format. Lisa Ullén, Elsa Bergman og Anna Lund har spilt sammen i andre band i årevis. Denne trioens debutalbum ble spilt inn i 2021 og kom ut på den amerikanske kabelen Relative Pitch tidligere år. De tre er kjent for kombinere rå kraft med utsøkt øye for detaljer.

Billetter 200/150 (medlemmer)
Medlemsskap 300 (ink. handlenett så langt lageret rekker). Medlemskap kan du kjøpe her.

Med støtte fra Kulturrådet og Oslo Kommune.