Konsertforeninga 25 år!

Konsertforeninga fyller 25 år! Det feires med musikk, dans (og drama?) på ærverdige Café Mir på Oslos beste østkant.

Gjennom årene har vi arrangert tusenvis av konserter og jammen blir det ikke litt levende musikk denne kvelden også. Og der andre velger å se seg tilbake når de jubilerer velger vi oss heller fremtiden:

PRIVATE PROPERTY:
Private Property er en punk-jazz trio, foreløpig basert i Trondheim, bestående av Guro Kvåle (trombone, vokal), Nicolas Leirtrø (kontrabass) og Øyvind Leite (trommer). Musikken er rå, ærlig, og energisk, med tunge riff, rørende ballader og alt imellom.

CENTER OF THE UNIVERSE
Litt mindre fersk, men stadig aktuelle Jørgen Skjulstad kommer, og har med seg duggfrisk musikk, i form av det splitter nye albumet «Long player» der disco, faux-orientalske vibber møter ambient og dub i elektronisk dansbar stil.

Konsertforeningas DJ-crew stiller med musikk av den innspilte sorten.

Arrangementet er gratis og åpent for alle, derfor kan det lønne seg å komme tidlig. Vi ønsker alle nye og gamle venner av Konsertforeninga velkommen!